Prilagodite nastavitve soglasja rabe piškotkov

Piškotke uporabljamo za pomoč pri učinkoviti navigaciji in izvajanju določenih funkcij. Spodaj boste našli podrobne informacije o vseh piškotkih pod vsako kategorijo soglasja.

Piškotki, ki so kategorizirani kot "Potrebni", so shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za omogočanje osnovnih funkcij spletnega mesta.... 

Vedno aktiven

Nujno potrebni piškotki so potrebni za omogočanje osnovnih funkcij tega mesta, kot je zagotavljanje varne prijave ali prilagajanje vaših nastavitev soglasja. Ti piškotki ne shranjujejo nobenih osebnih podatkov.

Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot je deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.

Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje interakcije obiskovalcev s spletno stranjo. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah, kot so število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.

Ni piškotkov za prikaz.

Piškotki zmogljivosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, kar pomaga pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.

Oglaševalski piškotki se uporabljajo za zagotavljanje prilagojenih oglasov obiskovalcem glede na strani, ki ste jih predhodno obiskali, in za analizo učinkovitosti oglaševalskih akcij.

Delo od doma ali v pisarnah

Kdaj naj vodje podjetij za svoje ekipe izberejo delo od doma in kdaj delo v pisarnah?

Danes bi radi z vami delil še zadnjega izmed 4 zapisov (1. zapis, 2. zapis in 3. zapis) o prihodnosti delovnih prostorov.

 

Prijavite se na naše e-novice, kjer z vami delimo zanimiv ideje in nasvete s področja načrtovanja delovnih prostorov. Zagotovo vam bodo v pomoč pri načrtovanju vaših delovnih prostorov.

 

V času epidemije se niso spremenil aktivnosti, ki jih ekipe opravljajo v okviru svojih delovnih nalog. Se je pa spremenil kraj njihovega opravljanja, predvsem pa so se spremenila pričakovanja ljudi. Pomembno je naslednje: ljudje so v povprečju zadovoljni z delom od doma, vendar ne vsi in ne pri vsaki vrsti delovnih aktivnosti.

Raziskave kažejo naslednje:

  • 38 % ljudi ima izjemne delovne izkušnje tako doma kot v pisarni;
  • 22 %  ima izjemne delovne izkušnje doma, ne pa v pisarni;
  • 4 % ima neoptimalne delovne izkušnje tako doma kot v pisarni;
  • 16 % ima izjemne delovne izkušnje v pisarni, ne pa tudi doma.

Da bi bolje razumeli prednosti in slabosti tako dela od doma kot dela v pisarnah, je potrebno primerjati različne aktivnosti, ki jih posamezniki izvajajo v okviru svojih delovnih nalog. Ugotoviti je potrebno, kako so podpirane v okolju, v katerem jih izvajajo.

Raziskave kažejo naslednje:

  • Večina individualnih delovnih aktivnosti bolje podpira domače delovne okolje. Še posebej to velja za branje ali kreativno razmišljanje.
  • Sodelovalne delovne aktivnosti bolje podpirajo delovni prostori kot domače delovno okolje. Še posebej to velja to za druženje oziroma neformalno interakcijo med sodelavci.
  • Formalni sestanki so bolje podpirani v prostorih podjetja, sploh če govorimo o sestankih s strankami.

Na tem mestu bi radi poudarili, da zgornje ne velja nujno za vse posameznike vaše ekipe. Če poskušamo odgovoriti na vprašanje, kdaj naj podjetja izberejo delo od doma in kdaj delo v pisarni, je naš odgovor: vprašajte svojo ekipo. Samo vsak posameznik iz vaše ekipe vam bo lahko povedal, kaj mu najbolj ustreza. Vi pa se boste nato napravili načrt, kako želji ugoditi, da bo hkrati ustrezala potrebam vaše ekipe in viziji vašega podjetja.

 

Kako lahko z reorganizacijo prostorov spodbudite delovno učinkovitost in dobro počutje vaše ekipe? Rezervirajte posvet.

 

 

Fotografija: Unsplash in Pexels

*podatki iz raziskav: Leesman