Prilagodite nastavitve soglasja rabe piškotkov

Piškotke uporabljamo za pomoč pri učinkoviti navigaciji in izvajanju določenih funkcij. Spodaj boste našli podrobne informacije o vseh piškotkih pod vsako kategorijo soglasja.

Piškotki, ki so kategorizirani kot "Potrebni", so shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za omogočanje osnovnih funkcij spletnega mesta.... 

Vedno aktiven

Nujno potrebni piškotki so potrebni za omogočanje osnovnih funkcij tega mesta, kot je zagotavljanje varne prijave ali prilagajanje vaših nastavitev soglasja. Ti piškotki ne shranjujejo nobenih osebnih podatkov.

Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot je deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.

Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje interakcije obiskovalcev s spletno stranjo. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah, kot so število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.

Ni piškotkov za prikaz.

Piškotki zmogljivosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, kar pomaga pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.

Oglaševalski piškotki se uporabljajo za zagotavljanje prilagojenih oglasov obiskovalcem glede na strani, ki ste jih predhodno obiskali, in za analizo učinkovitosti oglaševalskih akcij.

Ergonomija - nastavljive mize

Se na delovnem mestu splača vlagati v ergonomijo?

Ergonomija (prilagoditev delovnega mesta uporabniku) je v podjetjih na žalost večkrat spregledana. Razlog verjetno tiči v tem, da potencialnih nevarnosti, ki nam pretijo ob neustrezno prilagojenem delovnem mestu, ne opazimo takoj. Poškodbe so namreč manj očitne kot tiste zaradi padcev, kljub temu pa nevarne in škodljive človekovemu zdravju.

Se na delovnem mestu torej splača vlagati v ergonomijo? Odgovor je seveda ja.

Najprej zato, da zmanjšamo možnost nastanka različnih mišično skeletnih obolenj. Dobre ergonomske rešitve pogosto izboljšajo produktivnost, saj se ekipa dejansko lahko osredotoča na svoje delo in ne na bolečine ter napor, ki ga predstavlja dolgotrajno sedenje. Nenazadnje z zagotovitvijo kakovostne ergonomije ekipi pokažemo, da nam je mar za njeno varnost in počutje.

 

KAKO SMO ZA ERGONOMIJO POSKRBELI V NAŠEM BIROJU?

 

  • Udobni stoli

Najprej smo za celotno ekipo priskrbeli kakovostnejše pisarniške stole. Ker nismo bili prepričani, kakšni stoli bi bili za nas najbolj ustrezni, smo se odločili, da za mnenje povprašamo strokovnjaka. Fizioterapevt Denis Kolšek nam je posredoval nekaj res dobrih nasvetov, kakšen stol izbrati (te smo delili tudi v našem blog zapisu). Preden smo se odločili za njihov nakup, smo jih preizkusili kar nekaj, med njimi tudi t. i. aktivne stole. Na koncu smo se odločili, da nam najbolj ustrezata pisarniška stola Järvfjället in Steelcase Gesture. Zaenkrat smo z njima zares zadovoljni.

 

  • Zunanji ekrani, tipkovnice in miške

Vsak član naše ekipe ima na voljo 2 ekrana, katerih višino in oddaljenost lahko prilagaja glede na svoje potrebe. Tisti, ki za delo uporabljajo prenosne računalnike, imajo poleg dodatnega ekrana na voljo stojalo za računalnik. Vsi uporabljamo zunanje miške in tipkovnice. To nam omogoča, da računalnik postavimo dovolj daleč od oči. Roke imamo tako lahko bližje telesu, kar je prijetneje za našo držo.

 

Primer delovne postaje v našem podjetju.
Primer delovne postaje v našem podjetju.

 

  • Nastavljive mize

Lani smo se odločili, da opravimo še investicijo v nove delovne mize. Kupili smo nastavljive, kar pomeni, da jih lahko prilagajamo naši višini. Poleg tega lahko delo opravljamo stoje, ko si to zaželimo. Pri tem bi želeli poudariti, da nam tudi najkakovostnejše mize ne bodo pomagale, če jih ne znamo nastaviti tako, da bi omogočale pravilno sedenje. Zato je zelo pomembno, da za ekipo zagotovimo izobraževanje, da se vsak posameznik nauči ustrezno prilagajati svojo delovno postajo. Ključno je tudi, da na delovnem mestu spodbujamo gibanje. Uporabljajmo tehnologijo, ki bo ekipo opominjala na redno gibanje.

 

Stoječa miza
Po višini nastavljive mize v naših delovnih prostorih.

 

In še nasvet fizioterapevta: med delovnim časom vsake 30 do 45 minut naredite kratko aktivno 5 min pavzo. Če ste neprekinjeno sedeli 2 uri ali več, ustrezno dodajte minute, torej 10–15 aktivnih minut za 2 uri neprekinjenega sedenja, 20–30 aktivnih minut za 3 ure neprekinjenega sedenja.

 

Prijavite se na naše e-novice, kjer z vami delimo novosti in ideje s področja načrtovanja delovnih prostorov.

Pri načrtovanju delovnih prostorov si lahko pomagate z našimi spletnimi pripomočki, ki bodo rešili marsikatero dilemo. V mislih imejte, da univerzalne rešitve, ki bi veljala za vsa podjetja, ni. Pomembno je, da zberete podatke, ki veljajo za vaše podjetje in vašo ekipo, ter se tako izognete reorganizaciji prostorov, ki bo zavirala, namesto da bi spodbujala produktivnost in dobro počutje vaše ekipe.

 

Fotografije: Studio LIST