Prilagodite nastavitve soglasja rabe piškotkov

Piškotke uporabljamo za pomoč pri učinkoviti navigaciji in izvajanju določenih funkcij. Spodaj boste našli podrobne informacije o vseh piškotkih pod vsako kategorijo soglasja.

Piškotki, ki so kategorizirani kot "Potrebni", so shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za omogočanje osnovnih funkcij spletnega mesta.... 

Vedno aktiven

Nujno potrebni piškotki so potrebni za omogočanje osnovnih funkcij tega mesta, kot je zagotavljanje varne prijave ali prilagajanje vaših nastavitev soglasja. Ti piškotki ne shranjujejo nobenih osebnih podatkov.

Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot je deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.

Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje interakcije obiskovalcev s spletno stranjo. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah, kot so število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.

Ni piškotkov za prikaz.

Piškotki zmogljivosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, kar pomaga pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.

Oglaševalski piškotki se uporabljajo za zagotavljanje prilagojenih oglasov obiskovalcem glede na strani, ki ste jih predhodno obiskali, in za analizo učinkovitosti oglaševalskih akcij.

Hibriden način dela

So vaši delovni prostori pripravljeni na nova pričakovanja ekip?

V zadnjih dveh letih so bila podjetja po vsem svetu deležna pomembnih sprememb. Številne ekipe so bile primorane sprejeti nov način izvajanja vsakodnevnih delovnih aktivnosti. Mnogi so prvič izkusili delo od doma. Posledično so se rodila nova pričakovanja in zahteve. 

Raziskava podjetja Leesman*, opravljena na več kot 160000 zaposlenih po vsem svetu, je osvetlila en precej pomembno podatek. Ta je: velik odstotek ljudi lahko dela od doma učinkoviteje kot v delovnih prostorih podjetja pred pandemijo. Kar 83 % anketiranih se je namreč strinjalo, da jim povprečna domača pisarna omogoča produktivno delo. Odstotek tistih, ki jim povprečni delovni prostori znotraj podjetij omogočajo produktivno delo, pa je bilo nižji, in sicer 64. Iz tega bi lahko sklepali, da povprečno domače delovno okolje, zasnovano za namen bivanja, bolje podpira delovne aktivnosti od povprečnih delovnih prostorov podjetja, zasnovanih izključno za namen opravljanja dela. To pa pove veliko o kakovosti slednjih.

Delovni prostori mnogih podjetij torej že pred pandemijo niso bili ustrezno prilagojeni potrebam, načinu dela in delovnim aktivnostim ekip. Ker je ogromno ekip izkusilo delo od doma, so se zagotovo spremenila pričakovanja posameznikov, kako želijo v bodoče delati. Ali so tem spremembam sledili tudi delovni prostori, pa je drugo vprašanje.

Zagotovo je potrebno najprej ugotoviti, izvajanje katerih delovnih aktivnosti (individualno delo v tišini, sodelovanje s sodelavci, sestanki, neformalna interakcija …) delovni prostori ne podpirajo ustrezno. Nato pa čim prej ukrepati. Ob tem velja poudariti, da se aktivnosti, ki jih v okviru delovnih nalog izvajajo ekipe, razlikujejo od podjetja do podjetja. Torej se morajo razlikovati tudi njihovi delovni prostori. Ključno pa je tudi naslednje: zbrati je potrebno podatke, kakšne potrebe in želje imajo ekipe. Slednjim pa je nato potrebno prilagoditi tudi delovne prostore. Če ti ne bodo zagotavljali prijetne delovne izkušnje, bodo namreč ljudje raje iskali alternativo.

 

Ideje, nasvete in praktične primere s področja načrtovanja delovnih prostorov z vami delimo na naših e-novicah. Prijavite se tukaj.

 

*Leesmanindex.com