Prilagodite nastavitve soglasja rabe piškotkov

Piškotke uporabljamo za pomoč pri učinkoviti navigaciji in izvajanju določenih funkcij. Spodaj boste našli podrobne informacije o vseh piškotkih pod vsako kategorijo soglasja.

Piškotki, ki so kategorizirani kot "Potrebni", so shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za omogočanje osnovnih funkcij spletnega mesta.... 

Vedno aktiven

Nujno potrebni piškotki so potrebni za omogočanje osnovnih funkcij tega mesta, kot je zagotavljanje varne prijave ali prilagajanje vaših nastavitev soglasja. Ti piškotki ne shranjujejo nobenih osebnih podatkov.

Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot je deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.

Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje interakcije obiskovalcev s spletno stranjo. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah, kot so število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.

Ni piškotkov za prikaz.

Piškotki zmogljivosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, kar pomaga pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.

Oglaševalski piškotki se uporabljajo za zagotavljanje prilagojenih oglasov obiskovalcem glede na strani, ki ste jih predhodno obiskali, in za analizo učinkovitosti oglaševalskih akcij.

Slovenci ostajamo zvesti pisarni

Pisarna: Slovenci ji ostajamo zvesti tudi v dobi hibridnega dela

Hibridno delo je zadnja leta v porastu, a pisarna še zdaleč ni izgubila svojega čara. Naša raziskava razkriva naslednje: ko zaposleni delajo v pisarni, to počnejo z veseljem. Čeprav si želijo več priložnosti za hibridno delo, pisarna ostaja nepogrešljiv prostor za povezovanje, ustvarjanje in doseganje skupnih ciljev. Podatki govorijo sami zase: kar 88,14 % Slovencev rado dela v pisarnah podjetij. Kaj se skriva za to visoko številko?

 

Graf: Ali zaposleni radi delajo v pisarnah podjetij

 

Ključni razlog so ljudje

Na vrhu seznama razlogov so odnosi – dobri odnosi s sodelavci in vodstvom. Pandemija je pokazala, kako dragocen je osebni stik, ki ga delo na daljavo ne more v celoti nadomestiti. Dnevne interakcije, skupno reševanje izzivov in spontan pogovor ob kavi niso le prijetni trenutki, temveč temelj za delovno učinkovitost in dobro počutje v delovnem okolju.

 

Privlačnost dobro urejenih delovnih prostorov

Poleg družabnega vidika zaposleni cenijo tudi kakovostno urejene delovne prostore. Sodobna pisarniška okolja, prilagojena potrebam zaposlenih, postajajo pomemben dejavnik zadovoljstva. Če je bila nekoč višina plače glavno merilo pri izbiri delodajalca, danes zaposleni iščejo celostno izkušnjo, ki vključuje tudi ugodnosti funkcionalnih in po meri ekipe zasnovanih delovnih prostorov.

 

Profesionalna rast in neformalno druženje

Pisarne, kot jasno kažejo rezultati raziskave, niso zgolj prostor za delo, ampak pravi epicenter osebne in strokovne rasti. Možnost učenja od sodelavcev ter neformalno druženje – ob kavi, kosilu ali spontanem pogovoru – odpirajo vrata za bogato izmenjavo znanja in krepitev timskega duha. Prav ti trenutki ustvarjajo trajne vezi, ki ne gradijo le ekip, ampak tudi delovno kulturo. To je tisto, kar pisarne postavlja v središče razlogov, zakaj zaposleni radi vstopajo vanje.

 

 

Graf: Dejavniki naklonjenosti delu v pisarnah

 

Kaj pa druga plat zgodbe?

Raziskava razkriva, zakaj pisarne med zaposlenimi še vedno zasedajo posebno mesto: odnosi, kakovosten prostor in možnosti za razvoj so ključni razlogi, zaradi katerih se mnogi z veseljem vračajo. A zgodba ima tudi drugo plat – skoraj 12 % zaposlenih ne deli tega navdušenja. Kaj jih odvrača od pisarn? V naslednjem blogu bomo raziskali razloge za njihovo nezadovoljstvo in pojasnili, zakaj nekateri raje ostajajo doma.

 

Ne zamudite naslednje objave – prijavite se na naše e-novice.