E-priročnik: Kako izvesti varno in nekonfliktno vrnitev sodelavcev na delovno mesto?
COVID-19 pandemija se počasi stabilizira. Organizacije in podjetja so že začela z odpiranjem delovnih prostorov, ali pa bodo to storila v kratkem. Prehod z dela od doma na opravljanje dela v delovnih prostorih bo za nekatera podjetja predstavljal velik izziv. Ustaljenih praks in postopkov namreč ni. Kako torej izvesti varno in nekonfliktno vrnitev ekipe na delovno mesto?
V nadaljevanju povzemamo 30-letno znanje in izkušnje z načrtovanjem delovnih prostorov podjetja Studio LIST ter priporočila slovenskih in tujih strokovnjakov, podjetij ter organizacij.
Skupen cilj: Varen in nekonflikten prehod na opravljanje dela v delovnih prostorih, v skladu s potrebami podjetij/organizacij ter njihovih ekip.
Pokukajte še v našo e-brošuro, kjer najdete praktične ideje, kako lahko v času epidemije preuredite delovne prostore, da ohranite prijetno delovno okolje in hkrati zagotovite varnost ter zdravje vaše ekipe.
Sedem glavnih ukrepov za uspešno vrnitev ekipe v delovne prostore
- Reorganizacija delovnih prostorov 🏢
Priprava načrta reorganizacije delovnih prostorov upoštevajoč minimalno fizično razdaljo (1,5–2 m).
Preberi poglavje → - Priprava delovnih prostorov 🔧
Čiščenje in razkuževanje, preveritev delovanja sistemov.
Preberi poglavje → - Priprava ekipe na vrnitev 👩💻
Seznanitev vseh članov ekipe z ukrepi.
Preberi poglavje → - Nadzor dostopa do delovnih prostorov 🚪
Priprava smernic za varen dostop.
Preberi poglavje → - Omejitev števila točk pogostega dotika 👆
Sprejetje previdnostnih ukrepov (recimo: politika čiste mize).
Preberi poglavje → - Zagotovitev kakovostne komunikacije ☎️
Skrb za odkrito komunikacijo z ekipo.
Preberi poglavje → - Vzpostavitev dela od doma 🏠
Pomoč ekipi pri izvajanju dela na daljavo.
Preberi poglavje →
Pri pripravi načrta varne vrnitve v delovne prostore vam lahko pomagamo. V 4 korakih za vas pripravimo predlog in smernice reorganizacije prostorov, da zagotovite ustrezno fizično razdaljo med člani vaše ekipe.
Tri glavna opozorila
- Svetovna zdravstvena organizacija (WHO), Nacionalni inštitut za javno zdravje (NIJZ) in ostale državne službe so primaren, zavezujoč vir za izdajo navodil, ukrepov ter pravil v zvezi s COVID-19 ukrepi.
- Čeprav se praktični primeri in priporočila večinoma nanašajo na pisarniške delovne prostore, se jih v veliki meri lahko aplicira tudi na ostale vrste delovnih prostorov.
- Naš namen je zbrati ideje in priporočila na enem mestu, da podjetjem oz. organizacijam olajšamo poslovanje v bližnji in daljni prihodnosti. V naslednji tednih in mesecih bomo na podlagi novih podatkov in spoznanj priporočila posodabljali. Vsi ste vabljeni k deljenju vaših idej, rešitev ter primerov dobre prakse na elektronski naslov covid@studio-list.si.
Tehnologija je in bo zagotovo tudi v prihodnje pomembno vplivala na delovanje podjetij/organizacij in način dela njihovih ekip. Kakšna bo nova normalnost?
Prijavite se na naše e-novice, kjer vas obveščamo o novostih in idejah s področja načrtovanja delovnih prostorov.