Prilagodite nastavitve soglasja rabe piškotkov

Piškotke uporabljamo za pomoč pri učinkoviti navigaciji in izvajanju določenih funkcij. Spodaj boste našli podrobne informacije o vseh piškotkih pod vsako kategorijo soglasja.

Piškotki, ki so kategorizirani kot "Potrebni", so shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za omogočanje osnovnih funkcij spletnega mesta.... 

Vedno aktiven

Nujno potrebni piškotki so potrebni za omogočanje osnovnih funkcij tega mesta, kot je zagotavljanje varne prijave ali prilagajanje vaših nastavitev soglasja. Ti piškotki ne shranjujejo nobenih osebnih podatkov.

Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot je deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.

Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje interakcije obiskovalcev s spletno stranjo. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah, kot so število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.

Ni piškotkov za prikaz.

Piškotki zmogljivosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, kar pomaga pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.

Oglaševalski piškotki se uporabljajo za zagotavljanje prilagojenih oglasov obiskovalcem glede na strani, ki ste jih predhodno obiskali, in za analizo učinkovitosti oglaševalskih akcij.

7. Vzpostavitev dela od doma 🏠

Vzpostavitev dela od doma je le eden izmed sedmih ukrepov za uspešno vrnitev ekipe v delovne prostore (kazalo).

Nekaj smernic in priporočil za delo na daljavo najdete spodaj:

Pri pripravi načrta varne vrnitve v delovne prostore vam lahko pomagamo. V 4 korakih za vas pripravimo predlog in smernice reorganizacije prostorov, da zagotovite ustrezno fizično razdaljo med člani vaše ekipe. Prijavite se lahko tudi na naše e-novice, kjer vas obveščamo o novostih in idejah s področja načrtovanja delovnih prostorov.

3D prikaz reorganizacije posameznega delovnega mesta za znano slovensko podjetje z namenom zagotavljanja ustrezne fizične razdalje med člani ekipe.

Pokukajte še v našo e-brošuro, kjer najdete praktične ideje, kako lahko v času epidemije preuredite delovne prostore, da ohranite prijetno delovno okolje in hkrati zagotovite varnost ter zdravje vaše ekipe.

  1. Reorganizacija delovnih prostorov 🏢
  2. Priprava delovnih prostorov 🔧
  3. Priprava ekipe na vrnitev 👩‍💻
  4. Nadzor dostopa do delovnih prostorov 🚪
  5. Omejitev števila točk pogostega dotika 👆
  6. Zagotovitev kakovostne komunikacije ☎️
  7. Vzpostavitev dela od doma 🏠
Vir: Cushman & Wakefield (2020). Recovery Readines: A How-to Guide for Reopening Your Workplace.