COVID-19 pandemija se počasi stabilizira. Organizacije in podjetja so že začela z odpiranjem delovnih prostorov, ali pa bodo to storila v kratkem. Prehod z dela od doma na opravljanje dela v delovnih prostorih bo za nekatera podjetja predstavljal velik izziv. Ustaljenih praks in postopkov namreč ni.
Vsi se moramo zavedati pomembnosti higiene rok in minimalne razdalje med udeleženci v prostoru, ki znaša 1,5–2 m med posamezniki.
Kako torej izvesti varno in nekonfliktno vrnitev ekipe na delovno mesto?
Za vas pripravimo načrt varne vrnitve v delovne prostore, ki temelji na 4 korakih:
1. Analiza obstoječega stanja
Najprej opravimo podrobno analizo trenutnih delovnih prostorov. Ugotovimo, kje so kritične točke.
2. Priprava načrta organizacije prostorov
Na podlagi upoštevanja pravil socialne distance (minimalno 1,5–2 m) pripravimo načrt nove razporeditve delovnih prostorov.
3. Priprava načrta organizacije posameznega delovnega mesta
Na podlagi upoštevanja pravil socialne distance (minimalno 1,5–2 m) pripravimo načrt opremljenosti posameznega delovnega mesta.
4. Oblikovanje smernic uporabe delovnih prostorov
Na podlagi specifičnih zahtev posameznih delovnih prostorov pripravimo smernice uporabe in gibanja po prostorih.
Čas je denar
Zavedamo se, da mora biti fraza ”čas je denar” eno izmed najpomembnejših vodil vseh sodelujočih pri načrtovanju in izvedbi investicije.
Naših 30 let izkušenj in znanja s področja delovnih prostorov zagotavlja, da skupaj z vami:
- oblikujemo prostore za produktivno in varno delo vaše ekipe;
- izvedemo investicijo v finančnem okviru, ki vam je na voljo;
- poiščemo najkrajšo pot do vašega cilja.
Naša naloga je, da izvedemo projekt v skladu z vašimi pričakovanji in pravili stroke na najhitrejši možen način.
Pomembno: Vsi izvedeni ukrepi morajo biti v skladu z Zakonom o varnosti in zdravju pri delu, Pravilnikom o zahtevah za zagotavljanje varnosti in zdravja delavcev na delovnih mestih ter ostalimi zakoni, predpisi in pravilniki, ki so relevantni v tem primeru.
PRIDRUŽITE SE NAROČNIKOM, KI NAM ZAUPAJO
99,7 % uspešno dokončanje projektov.
S 73 % naročnikov ohranjamo dolgoročno sodelovanje.
V letu 2019 smo 63 % naročil pridobili po priporočilu obstoječih naročnikov.