Dve učinkoviti rešitvi, ki sta omejili hrup v naših pisarnah
Nemalokrat se zgodi, da natančen vpogled v delovne prostore številnih podjetij razkriva njihovo pomembno šibko točko – primanjkuje jim prostorov za koncentrirano delo. To je prostorov, v katerih bi zaposleni lahko svoje delo opravili v miru in tišini, kadar bi to želeli. Ko posameznik nima možnosti odmika iz hrupnega okolja, ne glede na to kako zahtevne delovne aktivnosti mora opraviti, to neugodno vpliva na njegovo delovno učinkovitost. Temu pa se želimo izogniti.
S prekomernim hrupom, kot posledico interakcije med sodelavci in obiskovalci prostorov, smo se srečali tudi v našem podjetju. Z rastjo ekipe se je pojavila potreba po preureditvi pisarn, da bi zagotovili tiho okolje za izvajanje kompleksnejših nalog, ne da bi pri tem zanemarili potrebe po sodelovanju, učenju in druženju.
S katerimi izzivi smo se soočali?
- Primanjkovalo nam je prostorov za umik, v katerih bi lahko delovne aktivnosti opravili v miru in tišini, pa naj gre za klic, sestanek, modeliranje ali branje;
- telefonski klici z naročniki in podizvajalci so potekali v skupnih delovnih prostorih, pri čemer smo neprestano motili tudi ostale sodelavce;
- kadar je bila sejna soba zasedena, ni bilo možnosti opraviti sestanka, ne da bi pri tem motili celotne ekipe;
- pogrešali smo zasebnost pri opravljanju klicev, sestankov …
Številne uporabne nasvete, ki vam bodo v pomoč pri načrtovanju in organizaciji delovnih prostorov, delimo na naših e-novicah. Prijavite se tukaj.
Dve pomembni rešitvi, ki sta izrazito izboljšali situacijo
Učinkovite rešitve je bilo potrebno poiskati znotraj naših obstoječih pisarn. Najem dodatnih prostorov v zgradbi namreč ni bil možen. Odločili smo se za:
- nakup t. i. pisarniške telefonske govorilnice za tiho izvajanje telefonskih klicev, sestankov in drugih nalog, ki zahtevajo osredotočenost;
- določitev jasnih pravil medsebojne interakcije in uporabe prostorov.
Kombinacija obeh rešitev se je v naših prostorih izkazala zares dobro. Opazili smo znatno zmanjšanje hrupa in motenj med sodelavci, kar je pripomoglo tudi k večji produktivnosti. Podrobnosti o izbiri naše govorilnice, razlogih za njeno učinkovitost in pravilih interakcije med zaposlenimi razkrivamo v blog zapisu z naslovom Kako govorilnica pripomore k zmanjševanju hrupa v delovnih prostorih. Vabljeni k branju.