LISTAVCI BLOGAMO

Dobrodošli na našem blogu, kjer z vami delimo uporabne nasvete, novosti, ideje ..., ki vam bodo v pomoč pri načrtovanju vaših delovnih in bivalnih prostorov. Poleg strokovnih lahko na našem blogu najdete tudi zabavne vsebine, v katerih vam predstavljamo zanimive arhitekuturne ideje z naših potovanj po svetu. Vabljeni k branju!
    Loading posts...
  • Delovni prostori podjetja

    Ste vi in vaši delovni prostori pripravljeni na prihodnost?

    Z vami bi tokrat radi delili serijo 4 zapisov, v katerih se posvetimo spremembam, ki jih je na področju delovnih prostorov povzročila epidemija. Danes z vami delimo prvega izmed njih.   Prijavite se na naše e-novice, kjer z vami delimo zanimive ideje in uporabne nasvete s področja načrtovanja delovnih prostorov. Ti vam bodo v pomoč pri…

  • 3 fleksibilni koncepti dela od doma oz. v pisarni, ki jih delodajalci lahko ponudijo svojim ekipam

    Pri leesmanindex.com so pred kratkim objavili zanimivo raziskavo, ki je merila učinkovitost in zadovoljstvo ekip z delom od doma med in po COVID-19 epidemiji.   Kratek povzetek 82,2 % anketiranih – domače delovno okolje mi omogoča produktivno delo; 62,8 % anketiranih – delovni prostori mi omogočajo produktivno delo. Na prvo žogo je jasno, da smo…

  • Prihodnost delovnih prostorov – Kaj smo se naučili v času COVID-19?

    COVID-19 je močno prevetril področje dela. Zagotovo je imel in še vedno ima velik vpliv na način opravljanja dela, pa tudi na sam kraj, kjer so ekipe vajene opravljati svoje delovne naloge. Pomen delovnih prostorov se je nekoliko spremenil. Kaj smo se torej v času COVID-19 naučili novega o delovnih prostorih?   Tri glavne ugotovitve…

  • Ali so delovni prostori lahko odlični ne glede na svojo velikost?

    Izjemnost delovnih prostorov ni neposredno odvisna od točno določene površine/kvadrature, oblike ali razporeditve prostorov. Produktivne delovne prostore lahko zasledimo tako v podjetjih, katerih ekipe štejejo manjše število posameznikov in je kvadratura njihovih prostorov nizka, kot v večjih, ki štejejo okoli 6000* posameznikov, kvadrature pa se gibljejo tudi okoli 8800 m²*. Delovni prostori lahko, ne glede…

  • Podjetja, pozor! Hrup v pisarnah močno ovira delovno produktivnost

    Slaba akustika prostora in s tem povezan hrup je eden izmed motilcev delovnega procesa, nad katerim se ekipe v podjetjih najpogosteje pritožujejo. Hrup lahko opredelimo kot vsak nezaželen zvok. In če ta člane vaše ekipe med delom moti, je zagotovo neproduktiven.   Vaši delovni prostori morajo podpirati vrsto dela in način, na katerega vaš tim…

  • Zakaj sploh še potrebujemo pisarne?

    In če nadaljujem še z podvprašanjem: če obstoječih delovnih prostorov in poslovnih zgradb v tem trenutku ne bi bilo, bi jih najeli, ali zgradili še enkrat in na enak način? V začetkih industrializacije, ko so ljudje morali biti fizično prisotni ob strojih, sta bili gradnja in urbanizacija logična posledica. Velike stroje so sčasoma zamenjali manjši.…

  • III. osnovni šoli Celje smo pomagali pri pripravi prostorov na ponovno odprtje

    Danes po 2 mesecih svoja vrata za najmlajše ponovno odpirajo osnovne šole. Te so se znašle pred precej zahtevno nalogo, saj morajo zaradi epidemije med učenci ves čas zagotavljati minimalno fizično razdaljo 1,5 m. Ker so učilnice na razredni stopnji pogostokrat majhne, je zagotovitev ustrezne razdalje med učenci v njih lahko izziv. Omogočiti, da učenci…

  • Kako pripraviti pisarne in ostale delovne prostore za delo ekipe po karanteni? S praktičnimi primeri.

    COVID-19 pandemija se počasi stabilizira. Organizacije in podjetja so že začela z odpiranjem delovnih prostorov, ali pa bodo to storila v kratkem. Prehod z dela od doma na opravljanje dela v delovnih prostorih bo za nekatera podjetja predstavljal velik izziv. Ustaljenih praks in postopkov namreč ni. Kako torej izvesti varno in nekonfliktno vrnitev ekipe na…

  • Poslovni prostor ekwb

    Kako bi lahko socialna distanca vplivala na distanco med sodelavci v pisarnah?

    Jasno je, da dogodki v povezavi s COVID-19 vplivajo in bodo vplivali tudi na organizacijo dela v pisarnah. V nadaljevanju sem pripravil pregled ključnih vprašanj, ki si jih je potrebno zastaviti, preden ponovno odprete vrata svojega podjetja oz. organizacije. Ljudje smo družabna bitja in si želimo socialnih stikov, v teh dneh pa se nam dogaja…

  • Kako bo z delovnimi prostori v prihodnje?

    Situacija s širjenem virusa nas je pregnala iz pisarn in drugih delovnih prostorov. Ne sme pa nas ustaviti pri razmišljanju in iskanju idej, kako bomo v prihodnje načrtovali in organizirali naše delovne prostore. Pri tem mislimo na to, kako bomo v prostorih zagotovili varnost in zdravje vseh udeležencev, tako članov tima kot strank. Verjetno je…