Prilagodite nastavitve soglasja rabe piškotkov

Piškotke uporabljamo za pomoč pri učinkoviti navigaciji in izvajanju določenih funkcij. Spodaj boste našli podrobne informacije o vseh piškotkih pod vsako kategorijo soglasja.

Piškotki, ki so kategorizirani kot "Potrebni", so shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za omogočanje osnovnih funkcij spletnega mesta.... 

Vedno aktiven

Nujno potrebni piškotki so potrebni za omogočanje osnovnih funkcij tega mesta, kot je zagotavljanje varne prijave ali prilagajanje vaših nastavitev soglasja. Ti piškotki ne shranjujejo nobenih osebnih podatkov.

Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot je deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.

Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje interakcije obiskovalcev s spletno stranjo. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah, kot so število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.

Ni piškotkov za prikaz.

Piškotki zmogljivosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, kar pomaga pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.

Oglaševalski piškotki se uporabljajo za zagotavljanje prilagojenih oglasov obiskovalcem glede na strani, ki ste jih predhodno obiskali, in za analizo učinkovitosti oglaševalskih akcij.

Delovni prostori po meri ekipe

V 40 letih delovne dobe boste skupaj z vašimi sodelavci na delovnem mestu preživeli približno 73680 ur. To je ogromen del vašega življenja.

 

Uspešna podjetja se zavedajo, da so neposredno odvisna od rezultatov svoje ekipe. Ta je njihova najpomembnejša dodana vrednost in v ekonomiji znanja motor, ki omogoča rast ter razvoj podjetja. Vaši delovni prostori ji morajo zato omogočati učinkovit in zdrav način dela.

Z rastjo podjetij se lahko v delovnih prostorih pojavijo številni izzivi (gneča, slab zrak, nemogoča akustika …), ki lahko močno ovirajo delovni proces in produktivnost ekipe. Zato je potrebno te izzive čim prej prepoznati in jih kar se da hitro rešiti.

Postopek spreminjanja delovnih prostorov vedno razdelimo na 3 faze:

Raziskava obstoječih delovnih prostorov

Načrt in izvedba novih delovnih prostorov

Opazovanje novih delovnih prostorov

Nikoli ne izpustite 1. faze!

Zapomniti si je potrebno naslednje: delovni prostori morajo podpirati delovne aktivnosti, ki jih zaposleni vsakodnevno opravljajo. Če ne poznate potreb svoje ekipe, tvegate, da boste v prenovljene delovne prostore vnesli spremembe, ki ovirajo, namesto da bi podpirale vaše delovne procese. Preden se sploh lotite načrtovanja oziroma prenove vaših delovnih prostorov, morate pomisliti, kaj je vaš cilj.

Želite svoji ekipi zagotoviti več zasebnosti? Želite, da bi prostori omogočali več timskega dela? Želite, da bi bili delovni prostori bolj udobni?

Cilje je potrebno natančno opredeliti in njihovo uspešnost po prenovi tudi spremljati. Ne postavljamo jih na pamet, ampak na podlagi zbranih podatkov. To pomeni, da vemo: kakšne delovne naloge zaposleni vsakodnevno opravljajo, kakšne pogoje in pripomočke pri tem potrebujejo ter kakšne potrebe oziroma želje imajo. Če teh podatkov nimamo, jih moramo čim prej zbrati. V nasprotnem primeru tvegamo, da bomo v prenovljene delovne prostore vnesli spremembe, ki ovirajo, namesto da bi podprle vsakodnevne delovne procese podjetja in s tem tudi učinkovitost ekipe pri delu.

Brezplačno si prenesite pomembna vprašanja, ki vam bodo v pomoč pri raziskovanju in načrtovanju vaših obstoječih delovnih prostorov.

Univerzalna rešitev reorganizacije delovnih prostorov, ki bi ustrezala vsem podjetjem hkrati, na žalost ne obstaja.

Zato je nujno, da pred prenovo prostorov opravite raziskavo obstoječega delovnega okolja in ugotovite, ali so vaši delovni prostori prilagojeni delovnim procesom in dejavnostim, ki jih opravljate. Še bolj pomembno pa je, da ugotovite, kakšne so želje in potrebe vaših sodelavcev. 

Podatke lahko zberete na različne načine: preko ekipnega “brainstorming-a”, individualnih pogovorov, anket oziroma drugih metod, ki so vam blizu. V našem podjetju pred vsako prenovo delovnih prostorov zberemo podatke preko spletnega vprašalnika, ki smo ga razvili posebej za ta namen. Izpolni ga celotna ekipa podjetja, za katerega načrtujemo prenovo. Nato opravimo še analizo. Tako dobimo res dober vpogled v to, kaj v delovnih prostorih posameznega podjetja deluje dobro in kaj je potrebno čim prej spremeniti.

Ali vaši delovni prostori vaši ekipi sploh omogočajo produktivno delo?

Projekti, prilagojeni vašim željam. Z odgovornostjo do okolja.

Zavezani smo k ohranjanju najvišje ravni kakovosti načrtovanja. Nudimo vam celostno podporo na vsakem koraku pred, med in po gradnji.

Vsako mnenje šteje

Na ta pa smo še posebej ponosni.

Sodelovanje našega podjetja z arhitekti in inženirji podjetja Studio LIST sega v leto 2001. V tem času smo razvili partnerske odnose in skupaj razvili vrsto projektov.
Strokovnjaki Studia LIST so razvili podobo naših industrijskih, poslovnih in stanovanjskih objektov, na katere smo zelo ponosni. Posebej bi rad izpostavil kreativnost in hkrati tehnično dovršenost njihovega dela. Ob tem lahko potrdim, da njihovo skrbno delo opravijo v dogovorjenih rokih in kar je za nas posebej pomembno, v okviru prej dogovorjenega finančnega okvirja.

Brez zadržkov priporočamo arhitekte in inženirje podjetja Studio LIST.

Peter Merkscha,
direktor
Merkscha Furnirnica d.o.o.
Pohvalila bi odzivnost, produktivnost in profesionalnost ekipe podjetja Studio LIST. Njihov način pridobivanja informacij z vprašalnikom je bil zelo efektiven in nas rešil bremena organizacije velikega števila sestankov s sodelavci.

Dominika Jenko Berkopec,
chief of staff
EKWB d.o.o.
Vedno je lepo sodelovati z ljudmi, ki se poglobijo v tvoje želje in želijo razumeti, kaj hočemo povedati, kako hočemo izgledati in kaj hočemo predstavljati. Z arhitekti Studia LlST smo se veliko družili in pogovarjali o izbirah, rešitvah in idejah. Vedno sem vesela, da so znali prisluhniti in najti že včasih skoraj nemogoče rešitve.
Eno izmed mnogih rešitev, ki jo lahko poudarim in jo zelo pohvalijo tudi naše stranke, je klančina izpeljana iz stopnic, po kateri se lahko zapeljejo mamice z vozički. Ta ideja se mi je resnično zdela genialna, saj je odlično in nemoteče vpeta v prostor ter omogoča staršem enostaven vstop v našo trgovinico.

Hajdi Korošec Jazbinšek,
direktorica podjetja Hajdi.si
Otroška trgovina Hajdi
Z arhitekti Studia LIST smo začeli sodelovati kakšne tri ali štiri leta pred zaključkom projekta, na pobudo Občine Šentjur. S strani glasbene šole sem predstavila naša pričakovanja glede programske vsebine objekta, z željo, da bo objekt čim bolj primeren za osnovno glasbeno izobraževanje. Velikokrat smo se s Studiem LIST tudi sestali in premlevali ideje ter načrte.
Nisem vedela, kaj naj pričakujem, saj sem se z arhitekturo srečala prvič. Ko pa so mi pokazali vizualizacije oziroma 3D prostorski prikaz, sem si lahko prostor res dobro predstavljala. Prostor so mi prikazali tridimenzionalno. S pomočjo računalnika smo se sprehajali od sobe do sobe. Tako mi je bilo bolj jasno, kako bo vse skupaj izgledalo.

prof. Simona Zdolšek,
ravnateljica Glasbene šole skladateljev Ipavcev Šentjur
Glasbena šola skladateljev Ipavcev
S projektanti Studia LIST se vedno posvetujemo že v začetnih fazah nastajanja projekta. Z njihovo metodologijo projektiranja lažje določimo cene gradnje in tako že na začetku predvidimo obseg investicije, ki si jo lahko privoščimo.
Za nas je zelo pomembno, da projekt v nastajanju razumemo in si ga plastično predstavljamo. In ker vso načrtovanje poteka tridimenzionalno, je dajanje pripomb na projekt razumljivejše, lažje in hitrejše. Takšno projektiranje ni samo natančno, učinkovito in hitro. Omogoča nam realno oceno investicije in je zabavno, saj si že vazi načrtovanja lahko zelo natančno predstavljamo končni izgled projekta.

mag. Boštjan Štrajhar,
ravnatelj
Walfdorska šola in vrtec Savinja
S podjetjem Studio LIST smo prvič sodelovati leta 2012. V tem času smo skupaj sodelovali pri šestih projektih in še sodelujemo.
Vse objekte načrtujejo 3D – tridimenzionalno, kar nam omogoča hitrejše razumevanje danih rešitev, in posledično skrajša čas pridobivanja projektne dokumentacije. Čeprav smo stacionirani v Ljubljani, smo skupaj s projektanti Studia LIST vzpostavili sistem sodelovanja na daljavo, ki nam omogoča ažurno spremljanje napredovanja projektne dokumentacije in dajanja pripomb na projektne rešitve.

Boštjan Kolenc,
samostojni strokovni sodelavec za investicije in vzdrževanje nepremičnin
Zavarovalnica Triglav d.d.

PRIDRUŽITE SE NAROČNIKOM, KI NAM ZAUPAJO.

85 % svojega časa preživimo v zaprtih prostorih.

Ne dovolite si več svojega časa preživljati v neprilagojenih, nezdravih ali celo nevarnih prostorih. Ukrepajte zdaj in svoji ekipi zagotovite produktivne, povezovalne in varne delovne prostore.