Prilagodite nastavitve soglasja rabe piškotkov

Piškotke uporabljamo za pomoč pri učinkoviti navigaciji in izvajanju določenih funkcij. Spodaj boste našli podrobne informacije o vseh piškotkih pod vsako kategorijo soglasja.

Piškotki, ki so kategorizirani kot "Potrebni", so shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za omogočanje osnovnih funkcij spletnega mesta.... 

Vedno aktiven

Nujno potrebni piškotki so potrebni za omogočanje osnovnih funkcij tega mesta, kot je zagotavljanje varne prijave ali prilagajanje vaših nastavitev soglasja. Ti piškotki ne shranjujejo nobenih osebnih podatkov.

Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot je deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.

Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje interakcije obiskovalcev s spletno stranjo. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah, kot so število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.

Ni piškotkov za prikaz.

Piškotki zmogljivosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, kar pomaga pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.

Oglaševalski piškotki se uporabljajo za zagotavljanje prilagojenih oglasov obiskovalcem glede na strani, ki ste jih predhodno obiskali, in za analizo učinkovitosti oglaševalskih akcij.

Kakšen prostor vaša ekipa potrebuje za učinkovito delo?

V 20 minutah prepoznajte prednosti in slabosti svojih delovnih prostorov. Ali sploh podpirajo vaše vsakodnevne delovne aktivnosti?

Delovni prostori morajo biti zasnovani posebej za vašo ekipo

 

Ljudje zaznavamo in doživljamo prostor različno. Razlikujejo se tudi naše potrebe. Nekateri posamezniki pri delu potrebujejo mir in tišino, spet drugi se napajajo z energijo živahnejših in glasnejših okolij. Kar deluje v vašem podjetju, pogosto ne deluje v drugem. In obratno. Delovni prostori, ki podpirajo delovne aktivnosti, potrebe in prijetno počutje vaše ekipe, morajo biti zato načrtovani specifično za vašo ekipo.

Produktivnost
Prostorski elementi

Kaj lahko zavira vašo produktivnost?

 

  • neudobna delovni stol in miza;
  • nefleksibilna oprema;
  • neustrezna razporeditev prostorov;
  • premajhna raznolikost delovnih postaj;
  • pomanjkanje prostorov za delo v miru in tišini ali skupini;
  • prevelika hrup in gneča ter neustrezno termalno ugodje;
  • premalo naravne svetlobe;
  • zastarela tehnologija …

Ste prepričani, da vaši prostori omogočajo produktivno delo vaše ekipe?

 

Če ste, potem odlično. Ampak pozor! Predvidevati ne pomeni enako kot vedeti. Da so vaši prostori kakovostni ne pomeni nič, če jih kot take ne dojema tudi vaša ekipa. Kar je pomembno vaši ekipi, mora biti pomembno tudi vam. Čim prej zberite podatke. Le tako boste prostore lahko organizirali tako, da bodo podpirali potrebe in vsakodnevne delovne aktivnosti vaše ekipe.

Semafor delovnih aktivnosti

Kako lahko hitro in učinkovito z našo pomočjo zberete podatke?

korak 1

Celotna ekipa izpolni spletni vprašalnik (primer vprašalnika).

PrednostiSlabosti_pobarvana

korak 2

Analiziramo odgovore vaše ekipe (primer PDF analize).

Raziskava_pobarvana

korak 3

Za vas pripravimo opisno analizo z najbolj kritičnimi točkami prostorov.

Produktivnost
Planiranje_pobarvana

KAKO SI LAHKO POMAGATE S PRIDOBLJENIMI PODATKI?

 

Sami ali v sodelovanju z našim podjetjem boste lahko pripravili učinkovito strategijo investicije v svoje delovne prostore. Dobili boste jasne podatke o tem, katere vsakodnevne delovne aktivnosti vaši prostori dobro podpirajo in katere ne, za katere elemente (svetloba, temperatura, gneča …) je v prostorih poskrbljeno dobro oziroma slabo, predvsem pa boste dobili podatke, kaj za prijetno počutje na delovnem mestu ter učinkovito delo potrebuje vaša ekipa.

TUDI NAŠIM STRANKAM SE ZDI SPLETNA ANKETA ODLIČNA REŠITEV

 

Pohvalila bi odzivnost, produktivnost in profesionalnost ekipe podjetja Studio LIST. Njihov način pridobivanja informacij z vprašalnikom je bil zelo efektiven in nas rešil bremena organizacije velikega števila sestankov s sodelavci.

Dominika Jenko Berkopec, Chief of Staff at EKWB d.o.o.

Poslovni prostor ekwb

Izognite se prostorskim odločitvam, ki vas pri delu ovirajo!

Izberite tiste, ki pripomorejo k zadovoljstvu, odličnemu počutju in večji učinkovitosti celotne ekipe.

PRIDRUŽITE SE NAROČNIKOM, KI NAM ZAUPAJO.

Na kaj morate biti pozorni pri načrtovanju vaših delovnih prostorov? Vse informacije najdete v naši brezplačni e-knjigi.

Vsako mnenje šteje

Na ta pa smo še posebej ponosni.

Sodelovanje našega podjetja z arhitekti in inženirji podjetja Studio LIST sega v leto 2001. V tem času smo razvili partnerske odnose in skupaj razvili vrsto projektov.
Strokovnjaki Studia LIST so razvili podobo naših industrijskih, poslovnih in stanovanjskih objektov, na katere smo zelo ponosni. Posebej bi rad izpostavil kreativnost in hkrati tehnično dovršenost njihovega dela. Ob tem lahko potrdim, da njihovo skrbno delo opravijo v dogovorjenih rokih in kar je za nas posebej pomembno, v okviru prej dogovorjenega finančnega okvirja.

Brez zadržkov priporočamo arhitekte in inženirje podjetja Studio LIST.

Peter Merkscha,
direktor
Merkscha Furnirnica d.o.o.
Pohvalila bi odzivnost, produktivnost in profesionalnost ekipe podjetja Studio LIST. Njihov način pridobivanja informacij z vprašalnikom je bil zelo efektiven in nas rešil bremena organizacije velikega števila sestankov s sodelavci.

Dominika Jenko Berkopec,
chief of staff
EKWB d.o.o.
Vedno je lepo sodelovati z ljudmi, ki se poglobijo v tvoje želje in želijo razumeti, kaj hočemo povedati, kako hočemo izgledati in kaj hočemo predstavljati. Z arhitekti Studia LlST smo se veliko družili in pogovarjali o izbirah, rešitvah in idejah. Vedno sem vesela, da so znali prisluhniti in najti že včasih skoraj nemogoče rešitve.
Eno izmed mnogih rešitev, ki jo lahko poudarim in jo zelo pohvalijo tudi naše stranke, je klančina izpeljana iz stopnic, po kateri se lahko zapeljejo mamice z vozički. Ta ideja se mi je resnično zdela genialna, saj je odlično in nemoteče vpeta v prostor ter omogoča staršem enostaven vstop v našo trgovinico.

Hajdi Korošec Jazbinšek,
direktorica podjetja Hajdi.si
Otroška trgovina Hajdi
Z arhitekti Studia LIST smo začeli sodelovati kakšne tri ali štiri leta pred zaključkom projekta, na pobudo Občine Šentjur. S strani glasbene šole sem predstavila naša pričakovanja glede programske vsebine objekta, z željo, da bo objekt čim bolj primeren za osnovno glasbeno izobraževanje. Velikokrat smo se s Studiem LIST tudi sestali in premlevali ideje ter načrte.
Nisem vedela, kaj naj pričakujem, saj sem se z arhitekturo srečala prvič. Ko pa so mi pokazali vizualizacije oziroma 3D prostorski prikaz, sem si lahko prostor res dobro predstavljala. Prostor so mi prikazali tridimenzionalno. S pomočjo računalnika smo se sprehajali od sobe do sobe. Tako mi je bilo bolj jasno, kako bo vse skupaj izgledalo.

prof. Simona Zdolšek,
ravnateljica Glasbene šole skladateljev Ipavcev Šentjur
Glasbena šola skladateljev Ipavcev
S projektanti Studia LIST se vedno posvetujemo že v začetnih fazah nastajanja projekta. Z njihovo metodologijo projektiranja lažje določimo cene gradnje in tako že na začetku predvidimo obseg investicije, ki si jo lahko privoščimo.
Za nas je zelo pomembno, da projekt v nastajanju razumemo in si ga plastično predstavljamo. In ker vso načrtovanje poteka tridimenzionalno, je dajanje pripomb na projekt razumljivejše, lažje in hitrejše. Takšno projektiranje ni samo natančno, učinkovito in hitro. Omogoča nam realno oceno investicije in je zabavno, saj si že vazi načrtovanja lahko zelo natančno predstavljamo končni izgled projekta.

mag. Boštjan Štrajhar,
ravnatelj
Walfdorska šola in vrtec Savinja
S podjetjem Studio LIST smo prvič sodelovati leta 2012. V tem času smo skupaj sodelovali pri šestih projektih in še sodelujemo.
Vse objekte načrtujejo 3D – tridimenzionalno, kar nam omogoča hitrejše razumevanje danih rešitev, in posledično skrajša čas pridobivanja projektne dokumentacije. Čeprav smo stacionirani v Ljubljani, smo skupaj s projektanti Studia LIST vzpostavili sistem sodelovanja na daljavo, ki nam omogoča ažurno spremljanje napredovanja projektne dokumentacije in dajanja pripomb na projektne rešitve.

Boštjan Kolenc,
samostojni strokovni sodelavec za investicije in vzdrževanje nepremičnin
Zavarovalnica Triglav d.d.

Projekti, prilagojeni vašim željam. Z odgovornostjo do okolja.

Zavezani smo k ohranjanju najvišje ravni kakovosti načrtovanja. Nudimo vam celostno podporo na vsakem koraku pred, med in po gradnji.

85 % svojega časa preživimo v zaprtih prostorih.

Ne dovolite si ga več preživljati v slabo organiziranih, neprijetnih ali celo nevarnih prostorih. Ukrepajte zdaj in svoji ekipi zagotovite produktivne, povezovalne ter varne delovne prostore.