V 20 minutah prepoznajte prednosti in slabosti svojih delovnih prostorov. Ali sploh podpirajo vaše vsakodnevne delovne aktivnosti?
Delovni prostori morajo biti zasnovani posebej za vašo ekipo
Ljudje zaznavamo in doživljamo prostor različno. Razlikujejo se tudi naše potrebe. Nekateri posamezniki pri delu potrebujejo mir in tišino, spet drugi se napajajo z energijo živahnejših in glasnejših okolij. Kar deluje v vašem podjetju, pogosto ne deluje v drugem. In obratno. Delovni prostori, ki podpirajo delovne aktivnosti, potrebe in prijetno počutje vaše ekipe, morajo biti zato načrtovani specifično za vašo ekipo.
Kaj lahko zavira vašo produktivnost?
- neudobna delovni stol in miza;
- nefleksibilna oprema;
- neustrezna razporeditev prostorov;
- premajhna raznolikost delovnih postaj;
- pomanjkanje prostorov za delo v miru in tišini ali skupini;
- prevelika hrup in gneča ter neustrezno termalno ugodje;
- premalo naravne svetlobe;
- zastarela tehnologija …
Ste prepričani, da vaši prostori omogočajo produktivno delo vaše ekipe?
Če ste, potem odlično. Ampak pozor! Predvidevati ne pomeni enako kot vedeti. Da so vaši prostori kakovostni ne pomeni nič, če jih kot take ne dojema tudi vaša ekipa. Kar je pomembno vaši ekipi, mora biti pomembno tudi vam. Čim prej zberite podatke. Le tako boste prostore lahko organizirali tako, da bodo podpirali potrebe in vsakodnevne delovne aktivnosti vaše ekipe.
Kako lahko hitro in učinkovito z našo pomočjo zberete podatke?
korak 1
Celotna ekipa izpolni spletni vprašalnik (primer vprašalnika).
korak 2
Analiziramo odgovore vaše ekipe (primer PDF analize).
korak 3
Za vas pripravimo opisno analizo z najbolj kritičnimi točkami prostorov.
KAKO SI LAHKO POMAGATE S PRIDOBLJENIMI PODATKI?
Sami ali v sodelovanju z našim podjetjem boste lahko pripravili učinkovito strategijo investicije v svoje delovne prostore. Dobili boste jasne podatke o tem, katere vsakodnevne delovne aktivnosti vaši prostori dobro podpirajo in katere ne, za katere elemente (svetloba, temperatura, gneča …) je v prostorih poskrbljeno dobro oziroma slabo, predvsem pa boste dobili podatke, kaj za prijetno počutje na delovnem mestu ter učinkovito delo potrebuje vaša ekipa.
TUDI NAŠIM STRANKAM SE ZDI SPLETNA ANKETA ODLIČNA REŠITEV
Pohvalila bi odzivnost, produktivnost in profesionalnost ekipe podjetja Studio LIST. Njihov način pridobivanja informacij z vprašalnikom je bil zelo efektiven in nas rešil bremena organizacije velikega števila sestankov s sodelavci.
Dominika Jenko Berkopec, Chief of Staff at EKWB d.o.o.
Izognite se prostorskim odločitvam, ki vas pri delu ovirajo!
Izberite tiste, ki pripomorejo k zadovoljstvu, odličnemu počutju in večji učinkovitosti celotne ekipe.
PRIDRUŽITE SE NAROČNIKOM, KI NAM ZAUPAJO.
Na kaj morate biti pozorni pri načrtovanju vaših delovnih prostorov? Vse informacije najdete v naši brezplačni e-knjigi.
Vsako mnenje šteje
Na ta pa smo še posebej ponosni.
85 % svojega časa preživimo v zaprtih prostorih.
Ne dovolite si ga več preživljati v slabo organiziranih, neprijetnih ali celo nevarnih prostorih. Ukrepajte zdaj in svoji ekipi zagotovite produktivne, povezovalne ter varne delovne prostore.