Kaj ponujamo?
- Stabilnost in rast: začnemo z zaposlitvijo za določen čas (6 mesecev poskusne dobe), a z jasnimi nameni za dolgoročno sodelovanje.
- Življenje zunaj pisarne: fleksibilen delovnik, prosti popoldnevi in vikendi za vaše hobije.
- Sproščeno delovno okolje: prijetno delovno okolje, ki spodbuja ustvarjalnost in ceni vaše ideje.
- Možnosti za učenje in napredovanje: izpopolnjevanje in rast na strokovnem področju so naša stalnica.
- Fleksibilnost z možnostjo občasnega dela od doma: ker je včasih lepše delati v pižami. 😉
Katere naloge so del našega vsakdana?
- Projektiranje in vodenje vseh faz projekta;
- sodelovanje z vsemi deležniki – načrtovanje terminskih planov, vodenje ekipe, strokovna podpora, dosledna komunikacija, raziskovanje;
- strokovna podpora naročnikom v vseh fazah projekta – od projektne naloge do uporabnega dovoljenja;
- sodelovanje pri izboljševanju procesov dela v biroju;
- priprava vsebin za strokovno in laično javnost na našem blogu, družabnih omrežjih ter poljudnih in strokovnih publikacijah.
Katere tehnične talente cenimo?
- Znanje tehničnega risanja, priprave projektne dokumentacije (DPP, DGD, PZI, PZO, PID, DL, DNZO in DSN) in izrisa detajlov;
- veščine samostojnega vodenja projekta;
- poznavanje in spretna uporaba ARCHICAD programskih orodij;
- bonus točke za osnovno znanje s področja uporabe orodij umetne inteligence, izdelave vizualizacij in izkušnje z delom v BIM okolju.
Koga iščemo?
- Nekoga, ki se samostojno in samozavestno loteva izzivov;
- posameznika/-ico, ki zna učinkovito in jasno komunicirati;
- osebo, ki se ne boji razmišljati izven okvirjev;
- ekipnega igralca/-ko, ki dobro deluje v skupini.
Se vidite kot del naše ekipe?
Pošljite nam svoj CV in opis dosedanjih izkušenj do 11. 2. 2024 preko našega spletnega obrazca. Za vsa vprašanja smo vam na voljo na e-naslovu info@studio-list.si ali tel. številki 03 428 0980.
Se veselimo, da se spoznamo.