Prilagodite nastavitve soglasja rabe piškotkov

Piškotke uporabljamo za pomoč pri učinkoviti navigaciji in izvajanju določenih funkcij. Spodaj boste našli podrobne informacije o vseh piškotkih pod vsako kategorijo soglasja.

Piškotki, ki so kategorizirani kot "Potrebni", so shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za omogočanje osnovnih funkcij spletnega mesta.... 

Vedno aktiven

Nujno potrebni piškotki so potrebni za omogočanje osnovnih funkcij tega mesta, kot je zagotavljanje varne prijave ali prilagajanje vaših nastavitev soglasja. Ti piškotki ne shranjujejo nobenih osebnih podatkov.

Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot je deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.

Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje interakcije obiskovalcev s spletno stranjo. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah, kot so število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.

Ni piškotkov za prikaz.

Piškotki zmogljivosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, kar pomaga pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.

Oglaševalski piškotki se uporabljajo za zagotavljanje prilagojenih oglasov obiskovalcem glede na strani, ki ste jih predhodno obiskali, in za analizo učinkovitosti oglaševalskih akcij.

Specialisti načrtovanja poslovnih in proizvodnih prostorov 

Na kaj morate biti pozorni pri načrtovanju svojih delovnih prostorov? Vse informacije najdete v naši brezplačni e-knjigi.

S pomočjo naših strokovnjakov in spletnih orodij boste:

Pridobili ključne podatke, kakšne delovne prostore potrebuje vaša ekipa za produktivno delo in vrhunsko delovno izkušnjo.

Hitro ugotovili, v katere prostorske elemente je smiselno investirati.

Pridobili delovne prostore, kjer boste lahko učinkovito uresničevali svoje cilje in vizijo.

Kako vašo vizijo prenesemo v prostor?

 

SKUPNA ZGODBA Zakaj potrebujete nove delovne prostore? 

Prvi korak v procesu načrtovanja je definicija poslanstva, vizije in vrednot podjetja. Natačno je potrebno opredeliti cilje zasnove novih delovnih prostorov. Poskrbeti je potrebno tudi za ustrezno informiranost in navdušenje ekipe.

Na voljo imamo orodja, s katerimi lahko hitro in učinkovito pridobimo informacije, kako delovni prostori vplivajo na ekipo ter njihovo produktivnost. Postopek ne zahteva pogoste odsotnosti od dela osnova je 20 minutni vprašalnik in nato posamezni sestanki vodstvene skupine. Celoten proces organiziramo mi. Rezultati so hitri, enostavno berljivi in delodajalcu omogočajo, da se posameznih problemov loteva po fazah, v skladu s finančnim okvirjem, ki ga ima na voljo.

 

RAZISKAVA Vaša ekipa je vrhunska. So tudi vaši delovni prostori?

Kako delate danes? Kaj že deluje in kaj je potrebno spremeniti? Kako bi želeli delati v prihodnosti?

Ste strokovnjaki. Ste učinkoviti. Imate znanje, da ustvarjate vrhunske izdelke in storitve. Smiselne investicije v delovne prostore temeljijo na dobrih praksah obstoječega načina dela, ki mu dodamo nove elemente. Zato raziščemo delovne procese ekip, analiziramo rezultate in pripravimo predloge, ki vključujejo želje ter potrebe vašega kolektiva.

 

REZULTATI IN STRATEGIJA Ali resnično delate na način, na katerega mislite, da delate?

Kako dobro se poznate med seboj? Rezultati analize vam pogosto predstavijo nove informacije in vpogled vsakodnevnega delovanja podjetja ter ekipe. Kar smo se naučili, skupaj analiziramo in pripravimo strategijo, ki sovpada z vašimi cilji ter vizijo. 

 

REŠITEV Kako bo izgledalo? 

Čas je, da postanemo praktični. Pregledali smo rezultate raziskave in vpogledali v način delovanja kolektiva. Sedaj je čas, da strategijo in informacije prenesemo na papir. Raziskava lahko pokaže, da potrebujete več prostorov za sestanke in sodelovanje. Mogoče ekipe potrebujejo več tišine in možnosti koncentriranega dela. Z digitalnimi modeli in prostorskimi prikazi boste dobili celovit občutek, kako bodo vaši novi prostori izgledali ter kako bodo organizirani.

 

IZVEDBA Kako bo izvedeno?

Kako delujejo premične mize? Kako jih uporabljati? Kako si pravilno prilagoditi pisarniški stol? Kako uporabljati nov sistem za rezervacijo sob za sestanke? Kako uporabljati govorilnice in sobe za sestanke? Pomembno je, da ekipe pridobijo jasno sliko novih delovnih prostorov in delovnih procesov. Izvedba delovnih prostorov je hitra. Ampak to je samo začetek. Pomembno je, da ekipe tudi izobrazimo.

 

PARTNERSTVO Kako je bilo izvedeno?

So delovni prostori prilagojeni načinu vašega dela? Se vam zdi, da v ekipi več sodelujete in da ste bolj kreativni ali produktivni? Se vam zdi, da novi prostori spodbujajo zadovoljstvo in zdravje na delovnem mestu? Po 6 mesecih bomo še enkrat analizirali in ocenili rezultate v povezavi z vašo vizijo ter cilji. Primerjali bomo podatke in pogledali, kaj se je izboljšalo. To je pomembna faza procesa, ki preverja uspešnost investicije.

Način in oblike dela se zaradi bliskovitega napredka tehnologije in družbe konstantno spreminjajo. Delovni prostori morajo temu slediti in dopuščati možnost prilagoditve na nove potrebe in načine dela ekip.

ŽELITE OPTIMIZIRATI DELOVNE POGOJE IN POVEČATI UČINKOVITOST EKIPE?

E-knjiga, zasnovana na naši raziskavi o produktivnosti, razkriva glavne vzroke za nižjo učinkovitost zaposlenih v slovenskih podjetjih. Prenesite si jo s klikom na gumb.

Zakaj Studio LIST?

Razmišljamo drugače. 100 % smo osredotočeni na fukcionalno estetiko.

Večina arhitekturnih birojev načrtuje stavbe od zunaj. Smisel iščejo v atraktivnem izgledu in zunanji podobi stavbe. V Studiu LIST razmišljamo drugače. Vaše delovne in bivalne prostore načrtujemo od znotraj – od posamezne pisarne ali sobe navzven.

Arhitektura in oblikovanje temeljita najprej na človeku. Šele nato na atraktivnem izgledu. S strukturiranimi vprašalniki, ogledom obstoječega stanja in uporabo sodobne tehnologije analiziramo in sprejmemo prave odločitve za načrtovanje vaših prostorov. Vsi si želimo lepih stvari. Mi verjamemo v lepe stvari, ki delujejo.

Zagotavljamo celovit nabor storitev.

Premišljeno načrtovani in dobro organizirani delovni prostori lahko občutno povečajo produktivnost in uspešno varujejo zaposlene – ne glede na sektor v katerem delujete, proračun, ki ga imate in način dela, ki vam je blizu.

Zagotavljamo celovit nabor storitev, vključno z raziskavami obstoječega stanja, svetovanjem, 3D oblikovanjem in vsemi ostalimi koraki, ki so potrebni za uspešno načrtovanje ter oblikovanje vaših delovnih prostorov prihodnosti.

Konstantno preverjamo ceno investicije. Ne projektiramo na pamet.

V fazi projektiranja lahko vplivamo na več kot 40 % cene gradnje. Zato ne projektiramo na pamet. Pri načrtovanju delovnih prostorov uporabljamo BIM, 3D virtualno resničnost in ostala digitalna orodja, s katerimi sproti preverjamo vrednost vaše investicije. Tako vas obvarujemo pred negativnimi presenečenji in nepričakovano visoko ceno investicije ob začetku gradnje.

Delovne prostore vedno načrtujemo po meri ekipe, saj s tem povečamo delovno učinkovitost. Kaj sploh pomeni, da so delovni prostori načrtovani po meri ekipe in zakaj je to tako zelo pomembno?

Vsako mnenje šteje

Na ta pa smo še posebej ponosni.

Sodelovanje našega podjetja z arhitekti in inženirji podjetja Studio LIST sega v leto 2001. V tem času smo razvili partnerske odnose in skupaj razvili vrsto projektov.
Strokovnjaki Studia LIST so razvili podobo naših industrijskih, poslovnih in stanovanjskih objektov, na katere smo zelo ponosni. Posebej bi rad izpostavil kreativnost in hkrati tehnično dovršenost njihovega dela. Ob tem lahko potrdim, da njihovo skrbno delo opravijo v dogovorjenih rokih in kar je za nas posebej pomembno, v okviru prej dogovorjenega finančnega okvirja.

Brez zadržkov priporočamo arhitekte in inženirje podjetja Studio LIST.

Peter Merkscha,
direktor
Merkscha Furnirnica d.o.o.
Pohvalila bi odzivnost, produktivnost in profesionalnost ekipe podjetja Studio LIST. Njihov način pridobivanja informacij z vprašalnikom je bil zelo efektiven in nas rešil bremena organizacije velikega števila sestankov s sodelavci.

Dominika Jenko Berkopec,
chief of staff
EKWB d.o.o.
Vedno je lepo sodelovati z ljudmi, ki se poglobijo v tvoje želje in želijo razumeti, kaj hočemo povedati, kako hočemo izgledati in kaj hočemo predstavljati. Z arhitekti Studia LlST smo se veliko družili in pogovarjali o izbirah, rešitvah in idejah. Vedno sem vesela, da so znali prisluhniti in najti že včasih skoraj nemogoče rešitve.
Eno izmed mnogih rešitev, ki jo lahko poudarim in jo zelo pohvalijo tudi naše stranke, je klančina izpeljana iz stopnic, po kateri se lahko zapeljejo mamice z vozički. Ta ideja se mi je resnično zdela genialna, saj je odlično in nemoteče vpeta v prostor ter omogoča staršem enostaven vstop v našo trgovinico.

Hajdi Korošec Jazbinšek,
direktorica podjetja Hajdi.si
Otroška trgovina Hajdi
Z arhitekti Studia LIST smo začeli sodelovati kakšne tri ali štiri leta pred zaključkom projekta, na pobudo Občine Šentjur. S strani glasbene šole sem predstavila naša pričakovanja glede programske vsebine objekta, z željo, da bo objekt čim bolj primeren za osnovno glasbeno izobraževanje. Velikokrat smo se s Studiem LIST tudi sestali in premlevali ideje ter načrte.
Nisem vedela, kaj naj pričakujem, saj sem se z arhitekturo srečala prvič. Ko pa so mi pokazali vizualizacije oziroma 3D prostorski prikaz, sem si lahko prostor res dobro predstavljala. Prostor so mi prikazali tridimenzionalno. S pomočjo računalnika smo se sprehajali od sobe do sobe. Tako mi je bilo bolj jasno, kako bo vse skupaj izgledalo.

prof. Simona Zdolšek,
ravnateljica Glasbene šole skladateljev Ipavcev Šentjur
Glasbena šola skladateljev Ipavcev
S projektanti Studia LIST se vedno posvetujemo že v začetnih fazah nastajanja projekta. Z njihovo metodologijo projektiranja lažje določimo cene gradnje in tako že na začetku predvidimo obseg investicije, ki si jo lahko privoščimo.
Za nas je zelo pomembno, da projekt v nastajanju razumemo in si ga plastično predstavljamo. In ker vso načrtovanje poteka tridimenzionalno, je dajanje pripomb na projekt razumljivejše, lažje in hitrejše. Takšno projektiranje ni samo natančno, učinkovito in hitro. Omogoča nam realno oceno investicije in je zabavno, saj si že vazi načrtovanja lahko zelo natančno predstavljamo končni izgled projekta.

mag. Boštjan Štrajhar,
ravnatelj
Walfdorska šola in vrtec Savinja
S podjetjem Studio LIST smo prvič sodelovati leta 2012. V tem času smo skupaj sodelovali pri šestih projektih in še sodelujemo.
Vse objekte načrtujejo 3D – tridimenzionalno, kar nam omogoča hitrejše razumevanje danih rešitev, in posledično skrajša čas pridobivanja projektne dokumentacije. Čeprav smo stacionirani v Ljubljani, smo skupaj s projektanti Studia LIST vzpostavili sistem sodelovanja na daljavo, ki nam omogoča ažurno spremljanje napredovanja projektne dokumentacije in dajanja pripomb na projektne rešitve.

Boštjan Kolenc,
samostojni strokovni sodelavec za investicije in vzdrževanje nepremičnin
Zavarovalnica Triglav d.d.

Je že čas za prenovo vaših delovnih prostorov? Pomagajte si z vprašanji, ki smo jih pripravili za vas.

PRIDRUŽITE SE NAROČNIKOM, KI NAM ZAUPAJO.

Oglejte si naše projekte

Zavezani smo k ohranjanju najvišje ravni kakovosti načrtovanja. Nudimo vam celostno podporo na vsakem koraku – pred, med in po gradnji.

85 % svojega časa preživimo v zaprtih prostorih.

Ne dovolite si več svojega časa preživljati v neprilagojenih, nezdravih ali celo nevarnih prostorih. Ukrepajte zdaj in svoji ekipi zagotovite produktivne, povezovalne in varne delovne prostore.