Prilagodite nastavitve soglasja rabe piškotkov

Piškotke uporabljamo za pomoč pri učinkoviti navigaciji in izvajanju določenih funkcij. Spodaj boste našli podrobne informacije o vseh piškotkih pod vsako kategorijo soglasja.

Piškotki, ki so kategorizirani kot "Potrebni", so shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za omogočanje osnovnih funkcij spletnega mesta.... 

Vedno aktiven

Nujno potrebni piškotki so potrebni za omogočanje osnovnih funkcij tega mesta, kot je zagotavljanje varne prijave ali prilagajanje vaših nastavitev soglasja. Ti piškotki ne shranjujejo nobenih osebnih podatkov.

Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot je deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.

Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje interakcije obiskovalcev s spletno stranjo. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah, kot so število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.

Ni piškotkov za prikaz.

Piškotki zmogljivosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, kar pomaga pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.

Oglaševalski piškotki se uporabljajo za zagotavljanje prilagojenih oglasov obiskovalcem glede na strani, ki ste jih predhodno obiskali, in za analizo učinkovitosti oglaševalskih akcij.

Ali vaši delovni prostori podpirajo vsakodnevne delovne aktivnosti vaše ekipe?

Vrhunski delovni prostori

Prepoznajte prednosti in slabosti svojih delovnih prostorov s pomočjo našega spletnega vprašalnika.

 

Gre za spletno anketo, ki jo izpolni celotna ekipa. Na podlagi analize odgovorov, ki jo pripravimo mi, dobite konkretne podatke o tem:

  • kaj v vaših obstoječih delovnih prostorih deluje dobro oziroma kaj ne;
  • katere vsakodnevne delovne aktivnosti vaši prostori učinkovito podpirajo in katere ne;
  • katere so kritične točke v prostorih, ki omejujejo produktivnost in medsebojno povezanost vaše ekipe;
  • kakšne delovne prostore vaša ekipa potrebuje za učinkovito delo in vrhunsko delovno izkušnjo.

 

KAKO POTEKA ZBIRANJE PODATKOV?

 

Korak 1: Glede na vaše potrebe se najprej dogovorimo, ali bi analizo vaših prostorov opravili po posameznih oddelkih, ali kot celoto. Dogovorimo se tudi, ali bodo vaša ekipa spletni vprašalnik izpolnjevala anonimno, ali ne.

Korak 2: V predogled vam pošljemo povezavo do spletnega vprašalnika. Vprašalnik pregledate in potrdite njegovo ustreznost. Določimo datum, do katerega vaša ekipa izpolni vprašalnik.

Korak 3: Povezavo do spletnega vprašalnika preko e-pošte delite s svojo ekipo.

Korak 4: Vsi člani vaše ekipe izpolnijo vprašalnik.

Korak 5: Počakate na rezultate vprašalnika, ki vam bodo dali jasno sliko o tem, kako vaše obstoječe delovne prostore doživlja vaša ekipa.

Korak 6: Za vas pripravimo opisno analizo odgovorov ekipe (lahko tudi po oddelkih), v kateri pripravimo povzetek najbolj kritičnih točk v prostorih in najpomembnejših želja oziroma potreb ekipe. Pripravimo tudi semafor, ki vas z barvami opozori na elemente v delovnih prostorih, na katere morate biti najbolj pazljivi, ko se boste lotevali reorganizacije in načrtovanja novih prostorov.

 

Pošljite povpraševanje za spletni vprašalnik tako, da izpolnite prazne okvirčke.

 

Na podlagi podatkov, ki nam jih boste posredovali, vam bomo pripravili ponudbo za spletno anketo z analizo delovnih prostorov. Če ste v dilemi ali pa imate kakšno vprašanje, nas lahko brez zadržkov kontaktirate preko našega e-mail naslova info@studio-list.si ali tel. št. +386 3 428 0980.

    * Vsa polja označena z zvezdico so obvezna.

    Več o naši politiki varstva osebnih podatkov si lahko preberete tukaj.