Prilagodite nastavitve soglasja rabe piškotkov

Piškotke uporabljamo za pomoč pri učinkoviti navigaciji in izvajanju določenih funkcij. Spodaj boste našli podrobne informacije o vseh piškotkih pod vsako kategorijo soglasja.

Piškotki, ki so kategorizirani kot "Potrebni", so shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za omogočanje osnovnih funkcij spletnega mesta.... 

Vedno aktiven

Nujno potrebni piškotki so potrebni za omogočanje osnovnih funkcij tega mesta, kot je zagotavljanje varne prijave ali prilagajanje vaših nastavitev soglasja. Ti piškotki ne shranjujejo nobenih osebnih podatkov.

Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot je deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.

Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje interakcije obiskovalcev s spletno stranjo. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah, kot so število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.

Ni piškotkov za prikaz.

Piškotki zmogljivosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, kar pomaga pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.

Oglaševalski piškotki se uporabljajo za zagotavljanje prilagojenih oglasov obiskovalcem glede na strani, ki ste jih predhodno obiskali, in za analizo učinkovitosti oglaševalskih akcij.

Načrt prenove razredne učilnice v inkluzivni učni prostor

Dokazujemo, da lahko vsak prostor spremenimo v inkluzivno in stimulativno okolje.

V sodelovanju s Sanjo Prosen, mag. prof. inkluz. ped. in prof. raz. pouka, smo raziskovali, ali je možno šolsko učilnico in posledično vsak prostor prilagoditi otrokom in njihovim raznolikim potrebam. Zasnovali smo načrt prenove ene izmed razrednih učilnic I. osnovne šole Žalec v inkluzivni učni prostor. Načrt prenove je bil zasnovan v okviru magistrskega dela pod mentorstvom prof. dr. Majde Cencič in somentorstvom Miha Prosena, mag. inž arh. Magistrsko delo je bilo nagrajeno s Študentsko nagrado Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem za izredne dosežke pri pripravi zaključnega dela.

Zasnovali smo učilnico (načrt), ki je prilagojena raznolikim potrebam, željam in interesom učencev ter učiteljev. Je fleksibilna, kar pomeni, da je njeno namembnost mogoče enostavno spreminjati. Omogoča sobivanje in učenje vseh učencev kljub njihovim raznolikim potrebam ter sposobnostim.

 

Vsak prostor lahko že z malimi posegi vsaj delno prilagodimo in ga naredimo prijaznejšega. Tudi za zaposlene v podjetju. Na https://inclusivespaces.eu/prenova-ucilnice/video/ si lahko ogledate film in izluščite, kako lahko tudi sami pripomorete, da bodo prostori, v katerih delujemo, stimulativni in varni. Podrobnejše informacije o tem, kako zasnovati inkluzivno fizično okolje v učilnicah lahko dobite na https://inclusivespaces.eu/.

 

3D pogledi učilnice: Rok Bordon