Prilagodite nastavitve soglasja rabe piškotkov

Piškotke uporabljamo za pomoč pri učinkoviti navigaciji in izvajanju določenih funkcij. Spodaj boste našli podrobne informacije o vseh piškotkih pod vsako kategorijo soglasja.

Piškotki, ki so kategorizirani kot "Potrebni", so shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za omogočanje osnovnih funkcij spletnega mesta.... 

Vedno aktiven

Nujno potrebni piškotki so potrebni za omogočanje osnovnih funkcij tega mesta, kot je zagotavljanje varne prijave ali prilagajanje vaših nastavitev soglasja. Ti piškotki ne shranjujejo nobenih osebnih podatkov.

Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot je deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.

Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje interakcije obiskovalcev s spletno stranjo. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah, kot so število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.

Ni piškotkov za prikaz.

Piškotki zmogljivosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, kar pomaga pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.

Oglaševalski piškotki se uporabljajo za zagotavljanje prilagojenih oglasov obiskovalcem glede na strani, ki ste jih predhodno obiskali, in za analizo učinkovitosti oglaševalskih akcij.

Kakšna bo nova normalnost?

Tehnologija je in bo zagotovo tudi v prihodnje pomembno vplivala na delovanje podjetij/organizacij in način dela njihovih ekip. Pandemija je pomembnost tehnologije samo še dodatno obelodanila. V vsakem vidiku odziva na krizo je namreč odigrala ključno vlogo. Omogočila je delo od doma, spremljanje zdravstvenega stanja obolelih, sledenje kontaktov … Zagotovo bo tudi v prihodnje nepogrešljiva.

Pokukajte še v našo e-brošuro, kjer najdete praktične ideje, kako lahko v času epidemije preuredite delovne prostore, da ohranite prijetno delovno okolje in hkrati zagotovite varnost ter zdravje vaše ekipe.

Kaj torej sledi?

Številna podjetja so bila prisiljena prilagoditi način dela, da bi zmanjšala negativne vplive krize. Ob tem so prišla do številnih novih spoznanj o organizaciji dela in medsebojnem sodelovanju. Med njimi so tudi takšna podjetja, ki so spozanala, da lahko brez težav poslujejo na daljavo. To pomeni, da bo določen procent njihove ekipe od zdaj naprej delo opravljal od doma. Poleg kratkoročnih prihrankov, bi se lahko pokazali tudi ostali pozitivni učinki dela na daljavo. Negativne vidike dela na daljavo (občutek osamljenosti, zabrisana meja med delom in domom …) bi lahko izravnali s pozitivnimi, kot so prilagodljiv delovni čas, več časa za prijatelje, prihranek časa in denarja za prevoz na delo …

Zagotovo bodo imeli časi karantene vpliv na to, kako podjetja razmišljajo o organizaciji delovnih prostorov, infrastrukturi in tehnologiji, ki bo podpirala nov način dela. Veliko se bomo še naučili v mesecih, ki prihajajo. Jasno pa je, da lahko s tehnologijo in sredstvi, ki jih imamo na voljo, minimiziramo negativne učinke krize in poskušamo najti pozitivne zaključke.

COVID-19 kriza je zagotovo izpostavila potrebo po razvoju celovitejših strategij, usmerjenih v način gradnje in upravljanja stavb. Investitorji bodo morali več pozornosti nameniti blaženju tveganj, povezanih z naslednjo pandemijo, naravnimi nesrečami in drugimi dogodki, kot so na primer kibernetski napadi. Razviti bo potrebno jasne strategije spoprijemanja, ki bodo vključevale postopke, procese in tehnologijo potrebno za obvladovanje novega normalnega. Pri tem bodo imeli ključno vlogo fizični prostori. Potrebno bo poskrbeti za njihovo avtomatizacijo in možnost upravljanja na daljavo. Tu pa bo ključno vlogo zopet odigrala tehnologija. S pomočjo slednje, bomo prostore lahko upravljali na bolj varen, povezan in avtomatiziran način.

3D prikaz reorganizacije delovnih prostorov za znano slovensko podjetje z namenom zagotavljanja ustrezne fizične razdalje med člani ekipe.

Zagotovite varno vrnitev vaše ekipe na delovno mesto s pomočjo 7 najpomembnejših ukrepov. Prijavite se lahko tudi na naše e-novice, kjer vas obveščamo o novostih in idejah s področja načrtovanja delovnih prostorov.

Vir: Cushman & Wakefield (2020). Recovery Readines: A How-to Guide for Reopening Your Workplace.